JUSTYNA
Gość
|
Wysłany: 02.04.2008 Temat postu: SPRZEDAM TANIO XEROKOPIE Z PEDAGOGIKI, ZARZĄDZANIA I MARKETI |
|
|
TANIO SPRZEDAM – PILNE
TANIO SPRZEDAM XEROKOPIE Z ZARZĄDZANIA I MARKETINGU.
Są to xero kopie całych podręczników lub ich poszczególne rozdziały.
*ABT STEFAN-ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE W PRZEDSIĘBIORSTWIE (Zarządzanie logistyczne w sferze magazynowania, s. 86-105),
*CIEPAJ MARIAN-PRAWO GOSPODARCZE,SKRYPT nr 221 (całość skryptu),
*CIEPAJ MARIAN-PODSTAWY WIEDZY O PRAWIE, SKRYPT nr 187 (Prawo karne, s. 339-391),
*COYLE JOHN J,BARDI E.J,LANGLEY C.J-ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE (Decyzje dotyczące magazynowania, s. 310-335),
*CYRSON E-KOMPENDIUM WIEDZY O GOSPODARCE (Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa, s. 277-295),
*DANA D-ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW (Dramaty interpersonalne, Czy samopomoc pomaga?, Oszacowanie kosztów konfliktów w twojej organizacji, s.7-3,
*GIERUSZ BARBARA-PODRĘCZNIK SAMODZIELNEJ NAUKI KSIĘGOWANIA (całość książki),
*GOŁEMBSKA ELŻBIETA-KOMPENDIUM WIEDZY O LOGISTYCE (Magazynowanie i obsługa zapasów, s. 78-105),
*JANOWSKA ZDZISŁAWA-ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI.WYZWANIE XXI w. (Zarządzanie zasobami ludzkimi w gospodarce polskiej, s. 26-53),
KIEŻUŃ WITOLD-SPRAWNE ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ (Rozwój organizacji, s. 370-387),
* MANSFIELD EDWIN- PODSTAWY MIKROEKONOMII. ZASADY, PRZYKŁADY, ZADANIA. (Teoria popytu, s. 12-48, Teoria produkcji, s. 49-90, Aneks- s. 456-477),
*OBŁÓJ KRZYSZTOF-STRATEGIE ORGANIZACJI. W POSZUKIWANIU TRWAŁEJ PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ (Metody portfelowe, s. 272-284),
*PENC-PIETRZAK ILONA-STRATEGIE ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO (Metody portfelowe, s.182-196),
*PFOHL H.Ch.- SYSTEMY LOGISTYCZNE.PODSTAWY ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA (Gospodarka magazynowa, Magazyn, s. 94-143),
*PRZEDSIĘBIORSTWO U PROGU XXI w. (Ludwiszewski B.-Czynnik ludzki przy doborze i wdrażaniu systemów informacyjnych wspomagające zarządzanie w małych i średnich przedsiębiorstwach, s. 323-328)
*REKOWSKI MAREK-WPROWADZENIE DO MIKROEKONOMII (całość książki),
*SIUDA WOJCIECH-ELEMENTY PRAWA DLA EKONOMISTÓW (Ogólne wiadomości o prawie, s. 5-51),
*STONER J.A.F,WANKEL CH.- KIEROWANIE (Kadry i gospodarka zasobami ludzkimi, s. 277-302),
*STATYSTYKA (Organizacja i technika badania statystycznego, Podstawowe zagadnienia pomiaru i skal pomiarowych, Grupowanie statystyczne i prezentacja opracowanego materiału, Charakterystyki liczbowe zbiorowości statystycznych, s.12-95),
*ZBIEGIEŃ-MACIĄG L.-ETYKA W ZARZĄDZANIU, ( s. 56-65),
TANIO SPRZEDAM XEROKOPIE Z PEDAGOGIKI.
Są to xero kopie całych podręczników lub ich poszczególne rozdziały.
*ARONSON E.,WILSON T.D, AKERT R,M-PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA. SERCE I UMYSŁ (Agresja-dlaczego ranimy innych ludzi?, s. 494-535),
*BOROWSKA TERESA-PEDAGOGIKA OGRANICZEŃ LUDZKIEJ EGZYSTENCJI (cały podręcznik),
*BADORA K., CZEREDRECKA B.,MAREZEC A.-RODZINA I FORMY JEJ WSPOMAGANIA (Ważniejsze instytucje profilaktyczne i wczesnej interwencji, s. 127-157),
*BRZEZIŃSKI JERZY-ELEMENTY METODOLOGII BADAŃ PSYCHOLOGICZNYCH
(Zasady konstruowania testów psychologicznych, s. 62-183),
*CIALDINI ROBERT-WYWIERANIE WPŁYWU NA LUDZI (Narzędzia wpływu, reguła wzajemności, s.10-65),
*JASIŃSKI JERZY-ZAGADNIENIA NIEPRZYSTOSOWANIA SPOŁECZNEGO I PRZESTĘPCZOŚCI W POLSCE (Problem nieprzystosowania społecznego u młodzieży, Środowisko rodzinne w świetle badań kryminologicznych, Środowisko szkolne, a nieprzystosowanie społeczne i przestępczość młodzieży, Grupy rówieśników, a przestępczość młodzieży, Psychologiczne determinanty niedostosowania społecznego i przestępczości, Poziom inteligencji a przestępczość, Kryminologiczne zagadnienia profilaktyk i przestępczości młodzieży, s. 299-449),
*JAWORSKA TERESA, LEPPERT ROMAN-WPROWADZENIE DO PEDAGOGIKI. WYBÓR TEKSTÓW (Edukacja globalna-nadzieje i kontrowersje, Ponowoczesne przygody ciała, s. 53-65;311-337),
*KAMIŃSKI ALEKSANDER-FUNKCJE PEDAGOGIKI SPOŁECZNEJ (Diagnoza społeczna, Trzy metody pracy społeczno-wychowawczej, s. 68-75;258-291),
*KAWULA STANISŁAW, H.MACHEL-PODKULTURY MŁODZIEŻOWE W ŚRODOWISKU SZKOLNYM I POZASZKOLNYM (Niektóre właściwości podkultur młodzieżowych, s. 11-17;42-47),
*KOT STANISŁAW-HISTORIA WYCHOWANIA-ZARYS PODRĘCZNIKOWY,TOM I,II (niektóre rozdziały),
*KOBIERSKI KONRAD-ŚCIĄGANIE W SZKOLE (Ściąganie w aspekcie etycznym, Wymiar prawny ściągania, Postawy nauczycieli wobec ściągania, Ocena zjawiska ściągania w kategoriach moralnych, s. 70-73;98-101;214-223)
*KURDYBACHA ŁUKASZ-HISTORIA WYCHOWANIA,TOM I (prawie cała książka),
*KUPISIEWICZ CZESŁAW-DYDAKTYKA OGÓLNA (Przedmiot i zadania dydaktyki, Systemy dydaktyczne, Cele kształcenia, Zasady nauczania, Metody nauczania, Nauczanie programowane, Formy organizacyjne nauczania, Środki dydaktyczne, Szkoła),
*KRUSZEWSKI KRZYSZTOF-KSZTAŁCENIE W SZKOLE WYŻSZEJ (Studenci na wykładzie, Praca wykładowcy, Praca z małymi grupami, Testy dydaktyczne, Kontrola wyników kształcenia),
*KWIECIŃSKI ZBIGNIEW-ALTERNATYWY MYŚLENIA O/DLA EDUKACJI. WYBÓR TEKSTÓW (Nauczyciele ofiarami),
*KWIECIŃSKI ZBIGNIEW,ŚLIWERSKI BOGUSŁAW-PEDAGOGIKA 1-PODRĘCZNIK AKADEMICKI (Pedagogika pozytywistyczna, Pedagogika egzystencjalna, Pedagogika pragmatyzmu, Pedagogika emancypacyjna, Pedagogika ekologiczna, s. 196-219;
248-261;306-323;394-415;424-435; PEDAGOGIKA 2 (Zmiana programu szkolnego w Polsce po 1989 r., Egzaminy i ocenianie szkolne, Koncepcje rozwiązania problemu dostępu do edukacji wyższej, Główne tendencje w zakresie struktur i funkcjonowania systemów edukacyjnych na świecie, s. 152-157;206-239;352-381),
*ŁOBOCKI MIECZYSŁAW-WPROWADZENIE DO METODOLOGII BADAŃ PEDAGOGICZNYCH (Badania ilościowe i pomiar w pedagogice, s. 55-85, Aspekty moralne badań pedagogicznych, s. 197-217),
*ŁOMNY ZYGMUNT-CZŁOWIEK I EDUKACJA WOBEC PRZEMIAN GLOBALNYCH (Wokół istoty kultury i jej funkcji, s. 11-35;175-215),
*ŁOMNY ZYGMUNT-BUDOWA ZAUFANIA MIĘDZYNARODOWEGO CELEM EDUKACJI GLOBALNEJ.O POKOJOWY START LUDZKOŚCI XXI w. (Wybrane artykuły, s. 297-317),
*MARYNOWICZ-HETKA E.,PIEKARSKI J.,CYRAŃSKA E.-PEDAGOGIKA SPOŁECZNA JAKO DYSCYPLINA AKADEMICKA (Kilka uwag na temat przesłanek metodologicznych pedagogiki społecznej-relacja jednostka-środowisko, s. 133-141),
*MELOSIK ZBYSZKO-TOŻSAMOŚĆ-CIAŁO I WŁADZA (Ciało, społeczeństwo i władza, Konstruowanie kobiecości i "męskie oko", s. 60-99),
*MIĄSO JÓZEF (Oświata i szkolnictwo w okresie okupacji 1939-1945, s. 219-277),
*MIETZEL GERD-WPROWADZENIE DO PSYCHOLOGII. PODSTAWOWE ZAGADNIENIA (Psychologia ludzkiego rozwoju, s. 57-99),
*OKOŃ WINCENTY-SŁOWNIK PEDAGOGICZNY (niektóre znaczenia),
*PILCH TADEUSZ,LEPALCZYK IRENA-PEDAGOGIKA SPOŁECZNA (Teoretyczny i praktyczny sens metody indywidualnych przypadków, metoda grupowa w pracy socjalnej, Metoda organizowania środowiska, Poradnictwo w teorii i praktyce, Ubóstwo jako zjawisko społeczne oraz przedmiot pracy socjalnej, Bezrobocie-nowa kwestia społeczna, Bezdomność-obraz zjawiska i populacji ludzi bezdomnych, s. 223-271;318-387;433-443),
*POMYKAŁO WOJCIECH-ENCYKLOPEDIA PEDAGOGICZNA (niektóre znaczenia)
*PĘCZEK MIROSŁAW-MAŁY SŁOWNIK SUBKULTUR MŁODZIEŻOWYCH (niektóre znaczenia),
*PRUCHA JAN-PEDAGOGIKA PORÓWNAWCZA. PODRĘCZNIK AKADEMICKI (Pedagogika porównawcza-teoria i praktyka, Polski system oświatowy, s. 24-51;280-345),
*PYTKA LESŁAW-PEDAGOGIKA RESOCJALIZACYJNA.WYBRANE ZAGADNIENIA TEORETYCZNE I METODYCZNE (Teoretyczny kontekst pedagogiki resocjalizacyjnej, Nie-
przystosowanie społeczne dzieci i młodzieży, Skala nieprzystosowania społecznego, s. 7-55;376-425),
*SELIGMAN E.P,WALKER E.F,ROSENHAN D.L-PSYCHOPATOLOGIA-(Nienormalność dawniej i dziś, s.17-43),
*SKOWROŃSKA JUSTYNA-ADMINISTRACJA I BIUROWOŚĆ (cały podręcznik),
*SZTUMSKI JANUSZ-SOCJOLOGIA PRACY (Co to są stosunki międzyludzkie?, Problem integracji w miejscu pracy, Adaptacja i jej rodzaje, Współdziałanie i przeciwdziałanie ludzi w zakładzie pracy, Konflikty w miejscu pracy, s. 157-181),
*ŚLIWERSKI BOGUSŁAW-PEDAGOGIKA. PODRĘCZNIK AKADEMICKI,TOM II (Pedagogika porównawcza, s. 48-105),
*ŚLIWERSKI BOGUSŁAW-WSPÓŁCZESNE TEORIE I NURTY WYCHOWANIA
(Chrześcijańska pedagogika personalno-egzystencjalna, Pedagogika ponowoczesności, s. 63-73;357-387),
*TATARKIEWICZ WŁADYSŁAW-HISTORIA FILOZOFII (niektóre działy, s. 11-283),
*TURUS LUCJAN-PEDAGOGIKA OGÓLNA I SUBDYSCYPLINY (Etyka i pedagogika, s. 442-451),
*WOJCIESZEK ALINA-ELEMENTY DIAGNOSTYKI PEDAGOGICZNEJ. SKRYPT DLA STUDENTÓW PEDAGOGIKI (Teoretyczne podstawy diagnostyki pedagogicznej, s. 31-63),
*WOŁOSZYN STEFAN-HISTORIA WYCHOWANIA (niektóre rozdziały)
*WROCZYŃSKI RYSZARD-HISTORIA WYCHOWANIA (niektóre rozdziały),
*ZIEMSKA MARIA-RODZINA I DZIECKO (Wychowanie małego dziecka w rodzinie, s. 349-389),
*ZIEMSKI STEFAN-PROBLEMY DOBREJ DIAGNOZY (Definicja diagnozy i źródła poznania diagnostycznego, Typy diagnoz, Metody stawiania diagnoz, Błędy diagnostyczne, Prakseologiczne walory dobrej diagnozy, Diagnozy w orzecznictwie i poradnictwie, s. 15-29;
62-125;136-184),
*ZIMBARDO P.G,RUCH F.L-PSYCHOLOGIA I ŻYCIE (Teoria i pomiar osobowości, Dewiacja, patologia i szaleństwo, s. 392-455).
Kontakt : tel. (077) 4 653-449 LUB +48 888 372 703
|
|